poprzedni dokument następny dokument nadrzędny dokument spis treści wyjście strona główna IM AP
Nastepny dokument: Technologia informacyjna w nauczaniu matematyki
Nadrzędny dokument: PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO
Poprzedni dokument: Dydaktyka matematyki

Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki

ROK IICELE NAUCZANIA

Zastosowanie dydaktyki matematyki w praktyce szkolnej. Efektywność nauczania w szkole podstawowej i gimnazjum, diagnozowanie możliwości matematycznych ucznia w liceum. Praktyczne przygotowanie do pracy w liceum.

SEMESTR 8TREŚCI NAUCZANIA

  1. Przygotowanie nauczyciela do lekcji, konspekty lekcji do konkretnych tematów. Prowadzenie lekcji.
  2. Hospitacje lekcji przygotowanych, analiza lekcji pod względem merytorycznym, dydaktycznym i organizacyjnym.
  3. Prace pisemne z analizą lekcji, uzasadnieniem jej konstrukcji w teoriach dydaktycznych.
  4. Zastosowanie narzędzia badawczego do określonego celu, przeprowadzenie badań z uczniem lub klasą, sprawozdanie pisemne.
  5. Kontrola i ocena, ewaluacja osiągnięć ucznia w praktyce szkolnej.


poprzedni dokument następny dokument nadrzędny dokument spis treści wyjście strona główna IM AP
Nastepny dokument: Technologia informacyjna w nauczaniu matematyki
Nadrzędny dokument: PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO
Poprzedni dokument: Dydaktyka matematyki

Instytut Matematyki Akademii Pedagogicznej w Krakowie, 1.06.2004