poprzedni dokument następny dokument nadrzędny dokument spis treści wyjście strona główna IM AP
Nastepny dokument: Techniczne środki w nauczaniu matematyki
Nadrzędny dokument: PRZEDMIOTY PSYCHO-PEDAGOGICZNE I DYDAKTYKA PRZEDMIOTOWA
Poprzedni dokument: Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki

Praktyka ciągła z matematyki

SEMESTR 6CELE NAUCZANIA

(w szkole podstawowej i gimnazjum)

Zastosowanie wiadomości z dydaktyki matematyki w praktyce szkolnej. Zapoznanie się z pracą wychowawcy i szkoły w ogóle.

TREŚCI NAUCZANIA

  1. Hospitowanie i omawianie lekcji nauczyciela ćwiczeniowego.
  2. Przygotowywanie konspektów i prowadzenie lekcji. Analiza lekcji prowadzonych -- merytoryczna, dydaktyczna, organizacyjna.
  3. Pełne uczestnictwo w prowadzeniu lekcji i życiu jednej (lub dwóch) klas w czasie praktyki.
  4. Ewaluacja osiągnięć uczniów, kontrola i ocena w procesie nauczania -- uczenia się matematyki.

SEMESTR 9CELE NAUCZANIA

(w szkole średniej)

Weryfikacja poznanych teorii dydaktycznych w praktyce szkolnej. Praca nauczyciela matematyki i praca wychowawcy klasy.

TREŚCI NAUCZANIA

  1. Hospitowanie i omawianie lekcji nauczyciela ćwiczeniowego.
  2. Przygotowywanie konspektów i prowadzenie lekcji. Analiza lekcji prowadzonych -- merytoryczna, dydaktyczna, organizacyjna.
  3. Pełne uczestnictwo w prowadzeniu lekcji i życiu jednej (lub dwóch) klas w czasie praktyki.
  4. Ewaluacja osiągnięć uczniów, kontrola i ocena w procesie nauczania -- uczenia się matematyki.


poprzedni dokument następny dokument nadrzędny dokument spis treści wyjście strona główna IM AP
Nastepny dokument: Techniczne środki w nauczaniu matematyki
Nadrzędny dokument: PRZEDMIOTY PSYCHO-PEDAGOGICZNE I DYDAKTYKA PRZEDMIOTOWA
Poprzedni dokument: Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki

Instytut Matematyki Akademii Pedagogicznej w Krakowie, 15.01.2002