Przejdź do menu Przejdź do treści

Granty i projekty realizowane w IM

Granty naukowe i projekty w IM UKEN

Granty realizowane

Granty NCN

  1. m-syzygijne krzywe płaskie – SONATA BIS UMO-2023/50/E/ST1/00025 (2024-2028)
  2. „Wokół hipotezy Karlssona-Nussbauma” – PRELUDIUM UMO-2021/41/N/ST1/02968 (2022-2024),
  3. „Interpretując Euklidesa” – PRELUDIUM 2020/37/N/HS1/01989 (2021-2024),
  4. „Arytmetyczne i geometryczne podejście do asymptotycznych niezmienników w algebrze i geometrii algebraicznej” – OPUS 2019/35/B/ST1/00723 (2020-2024),
  5. „Bernard Bolzano i nauki kognitywne” – PRELUDIUM 2019/33/N/HS1/02045 (2019-2024),
  6. „Nieskończoność i nieskończenie małe” – OPUS 2018/31/B/HS1/03896 (2019-2024),
  7. „Dodatniość wiązek liniowych na powierzchniach algebraicznych” – SONATINA 2018/28/C/ST1/00339 (2018-2024).

Granty MN (MNiSW, MEiN)

  1. „Filmowe historie STEM”– Społeczna Odpowiedzialność Nauki – POPUL/SP/0231/2023/01  (2023-2025) – wspólnie z Instytutem Historii i Archiwistyki,
  2. „Euklides, Elementy. Tłumaczenie z języka greckiego i komentarz” Narodowy Program Rozwoju Humanistyki  (2023-2028).

Granty NAWA

  1. „Lefschetz Properties in Algebra, Geometry, Topology and Combinatorics -Welcome to Poland – PPI/WTP/2022/1/00063  (2023-2024).

Projekty międzynarodowe

  1. Steame Teacher Facilitators Academy – Partnership for Excellence (STEAME ACADEMY) – Erasmus+ Teacher Academies (2023-2026),
  2. „Social Inclusion And Emotional Maturity Of The Society’s Youngest Participants Helped By Digitally Competent Teachers” (SIEMDIG) – ERASMUS+ KA2 (2023-2025),
  3. Transition to Primary School” (UPSTAIRS) – ERASMUS+ KA2 (2022-2024)
  4. EMBODYING Math & Physics Education ERASMUS+ KA2 (2023-2025) – wspólnie z Instytutem Techniki,
  5. „Probability around us – Probability for everyone (PROPER)– ERASMUS+ KA2 (2023-2024),
  6. Realisation of virtual Reality learning environments for higher education (REVEALING) – ERASMUS+ KA2 (2022-2023),
  7. Learning at Any Time, at Any Place via any Device (BYOD)– ERASMUS+ KA2 (2022-2023),
  8. The Global Math Project.

 

Granty zakończone

Granty NCN

  1. „Diagnoza kompetencji merytorycznych i dydaktycznych nauczycieli podejmujących studia podyplomowe kwalifikujące do nauczania matematyki jako kolejnego przedmiotu” – PRELUDIUM 2018/31/N/HS6/03976 (2019 – 2022),
  2. „Rozmaitości i ideały jednorodne z symetriami” – HARMONIA 2018/30/M/ST1/00148 (2019-2022),
  3. „Krzywe osobliwe na powierzchniach algebraicznych” – SONATA 2018/31/D/ST1/00177 (2019-2022),
  4. „Stałe projekcji – MINIATURA DEC-2021/05/X/ST1/01212 (2021-2022),
  5. „Równania Fredholma i Daugaveta w geometrii przestrzeni Banacha” – MINIATURA-2, 2018/02/X/ST1/00313 (2019-2020)
  6. „Arytmetyka i geometria przestrzeni parametrów dla pewnych konfiguracji prostych” – PRELUDIUM 2016/23/N/ST1/01363 (2017-2020),
  7. „Asymptotyczne niezmienniki multiplikatywnej rodziny ideałów jednorodnych” – PRELUDIUM 2016/21/N/ST1/01491 (2017-2019),
  8. „Algebraiczne i geometryczne własności konfiguracji typu Fermata” – MINIATURA 2018/02/X/ST1/00519 (2018-2019),
  9. „Konfiguracje podrozmaitości – OPUS 2014/15/B/ST1/02197 (2015-2018),
  10. „Geometryczne i analityczne własności brył Okounkova” – PRELUDIUM 2014/15/N/ST1/02102 (2015-2017).

Projekty międzynarodowe

  1. STEAME GOES HYBRID: Blueprint Guidelines and Policy Recommendations” – ERASMUS+ KA2 (2021-2023),
  2. „Empower hybrid Competences for Onlife Adaptable Teaching in School Education intimes of pandemic (ONLIFE) (UP jako koordynator) – ERASMUS+ KA2 (2021-2023),
  3. STEAME Schools Students – ERASMUS+ KA2 (2022-2023),
  4. Algebraic Approach Towards Shaping „Minus” in School Mathematics ” (AMMA) – ERASMUS+ KA2 (2022-2023),
  5. Enhancing functional thinking from primary to upper secondary school (FunThink) – ERASMUS+ KA2 (2020-2023),
  6. Innovative enriching education processes for Mathematically Gifted Students in Europe ”  (INNOMATH) – ERASMUS+ KA2 (2019-2022),
  7. Guidelines for Developing and ImplementingSTEAME Schools” (STEAME)  – ERASMUS+ KA2 (2019-2021),
  8. „Trends in Mathematics Education Research” (TiMER) – Initiatives for supporting Emerging Communities for Mathematics Education Research in Eastern Europe (2019-2022),

 

Granty MN (MNiSW, MEiN)

  1. „MEGA 2022 – Doskonała Nauka DNK/SP/514100/2021,
  2. „Konfiguracje i rodziny krzywych płaskich” – Najlepsi z Najlepszych 3.0.
  3. Kompetentny nauczyciel – mistrz i wychowawca (na kierunku Matematyka) – POWR.03.01.00-00-KN22/18-00 (2018-2023),
  4. „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” (na kierunku Matematyka) – POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ2/17 (2018-2022),
  5. „Eksploratorium Twórczej Matematyki” – POWR.03.01.00-IP.08-00-UMO/17 (2018-2020),
  6. „Laboratorium Twórczej Matematyki” – POWR.03.01.00-00-C008/16 (2017-2019),
  7. „Kompetencje na Start UP” (na kierunku Matematyka) – POWR.03.01.00-00-K042/15 (2017-2020).